Helgen som varit

Helgen har varit lugn, skönt...
I fredags var jag ju hos Erika och hade myskväll. I lördags träffade jag Elin på dagen och sen packade jag klart inför söndagen och David kom på kvällen. Vi tittade på Sällskapsresan i alperna, så kul :)

Igår var det dax att gå upp sjukt tidigt, kl.5 för att vara på Dykmagasinet kl.6 för att rodda inför att kunderna skulle komma vid 7.45. Vi skulle till Skår, Lysekil men det blev Släggö, Lysekil. Hittade inte riktigt men det gjorde inget för det var superbra dyk. Såg ål, sandorm och en jättestor hummer, coolt. Först gången jag såg alla 3. Syrran var med och hon var jätteduktig, har inte dykt så mkt så det var roligt att hon vågade och gjorde bra ifrån sig :)
Somnade tidigt som tusan...jättskönt.

Idag e en tråkig dag, brorsan flyttar till Luleå :(  Kul för honom men inte för familj och vänner...kommer sakna honom jättemkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback