Hungrig, ensam och trött...

Känner mig så ensam idag, fick så mycket tid med David i slutet av förra vecka och helgen, men nu har han börjat jobba å då kommer vi inte att kunna ses så mkt under veckorna...:( Tycker att det e trist att gå och lägga mig själv...blir så snabbt van, även om han snarkar och låter som en gris så vill jag hellre ha det än att sova själv ;)

Idag har jag varit lite social mot familjen, iaf girlisarna :) hade en skön dag i trädgården, var varmt men underbart, orkade inte åka till Skutberget så en sprayflska med vatten fick agera Vänern, ungefär samma sak ;)

Blev då lite mer blöt på kvällen när jag hade prova-på-dyk i K-d badhus, som var otroligt rent, det märktes att de hade haft stängt en månad och städat och renat vattnet, inte en hårboll, helt underbart. Annars e jag den som brukar få kväljningar när jag dyker där, fick nästan panik en gång, var tvungen att tvinga migsjälv att va kvar i vattnet pga allt äckligt som simmar omkring...burrrrrr
Hade en trevlig kväll med många nyfikna och förväntansfulla elever, e så kul med prova-på-dyk för de har ingen aning om hur det ska vara och de lyser av förväntan :) Gick alldeles utmärkt förutom att jag var så hungrig. Trodde att vi hade tid 18-19 så jag åt inget innan jag åkte vid 16 för jag var inte hungrig då, så kom jag till dykmag å då sa de att tiden va 20-22 och att vi skulle ha teori innan, ok, magen skrek när jag kom hem frammåt 23...men det var det värt, jag älskar att dyka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback