I love shoes :)

Idag har det var körigt, men det gillar jag. Började dagen med att åka till mödravårdscentralen, kanske inte det roligaste i världen, men fick iaf piller som jag hoppas ska passa mig, utan östrogen, samma som p-spruta men med mindre hormon, hoppas verkligen att det funkar. Skönt att slippa mensen :) som bara e i vägen, både privat och i dykningen...

Efter det var det dax att åka till
Skopunktenintervju och för att provjobba. Lite klurig intervju, svåra frågor, borde kanske föberett mig men jag e lite emot det, vill at tdet ska va spontant, känns bäst då. Gick iaf bra och jag tycker att det ska bli jättekul att börja jobba där. Verkar vara jättegulliga arbetskompisar som hela tiden skrattar och har kul ihop. Min chef e 3 år yngre än mig, tror att jag e äldst, men det ska nog gå bra :) Måste nog tacka nej tl Gina tricot, rädd attd et blir för mkt med 3 jobb...
Börjar jobba den 2/10 samma dag som vi flyttar till huset, bli mycket den dagen. Men vi får se hur det blir med inflyttnignen, måste ju ha en bil först, blir svårt annars. Har bett David leta upp en bil till mig, men han tycker att det kan jag göra själv, jag som inte kan något om bilar, har iaf mailat honom några bilar jag kikat på. Han ska hjälpa mig om jag orkar leta själv, ska följa med mig när jag ska titta på dem oså.

Fortsättning på min dag :) När jag slutade jobba vid 17.15 tiden var det i ilfart jag cyklade hem för att åka till Dykmagasinet innan de stänger kl.18 för å hämta lite grejer till Alice som bor i Säffle dit jag skulle för att hämta böcker til AI kursen imorgon. När jag kom hem va pappa inte hemma än, satt i möte å jag fick inte tag på honom....panik....Kunde ju inget göra så det e ingen idé att stressa upp sig, så jag satte mig för att måla, e snart klar nu, inne på sista lagret och det börjar bli fint :) Sen kom pappa vid 18.30, ringde Dykmag å de var fortfarande kvar så jag hann hämta grejerna och kunde komma till Säffle med gott samvete. Satt kvar å tölade med Alice och Mikael en timme eller två, de e så goa :) Sen köra hem, trött som faan å nu sitter jag å letar bilar å möbler å annat smått å gott på nätet...Men det känns som en bra iaf :)

Om ni inte förstod av texten så skrev David på kontraktet igår, jag va med. Han e så gullig, även om det e han som tar lån å fixar allt så vill han att jag ska va med på allt som händer, känner mig delaktig och det känns bra.

Imorgon kommer jag nog spendera hela dagen på Dykmagasinet om jag känner migsjälv rätt, va så längesen jag var där :)

Godnattkram till alla


Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis till jobbet!! Skönt o få börja jobba, man kan ju bli rätt rastlös om man inte har nått o göra! Vet ju hur jag själv är! Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback