Jobbintervju idag

Igår hade vi mysmiddag, jag och David med mina föräldrar och firade att vi fått huset + att David fyller år imorgon. Åt kyckligfile (favorit), mini-färskpotatisar i ugn med örter på och gräddig grönmögelostsås, underbart vin till det och kärlekstårta till efterrätt. Hade bakat en chokladtårta i en hjärtform, hade marsánsås, banan och grädde och ananaskross som fyllning, garnerad med spritsad grädde, kakao och ett hjärta i mitten av sockerhjärtan i rosa och lila. Jättefin blev den, och god, gillar tårta ja, och får jag inte va med kalas så måste jag ju ordna ett själv :) Jag åker till Sthlm ikväll så jag e inte hemma på hans födelsedag, det gillar jag inte eg men jag vill va med på modevisningen. Sen satt jag och David uppe halva natten och tittade i kataloger och på internet för att lista ut vad vi gillar tillsammans, inte helt lätt. Ska bli intressant att få ihop så olika smaker :) Men det ska inte va några problem att kompromissa, vi gillar mkt like, förutom färger på väggar :) Men han ska till Philippinerna i nov/dec då har jag två veckor på mig att måla som jag vill *he he*

Kl.16 ska jag på intervju på Gina Tricot, ska bli kul, lite nyfiken på vad de har att erbjuda. Den ringde en jätegullig tjej från Skopunkten oxå igår och vill att jag ska komma dit på intervju på onsdag och även provjobba, verkar som att jag kan få mer tider där. Svårt val nu, få se ikväll, Har ju mina tider på Dykmagasinet oxå.

Kl. 18.13 tar jag tåget till Sthlm, och sedan pendeln till Haninge där jag sover en natt för att sedan låna Marie och Daniels lägenhet vid Tekniska Högskolan där jag även ska va kattvakt, hoppas att de e snälla mot mig :) Ska försöka hinna med några timmar på stan när jag e i sthlm, trist at bara jobba. Ska ant ta med lite mer grejer från lgh i Haninge oxå, fick inte med allt sist.

Önska mig lycka till i em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback