Lördag kväll/natt

Hemkommen från Blue Moon som var supertrist. Trodde att mina vänner började bråka (villket visst inte var sant-ena ringde precis och frågade vart jag hade tagit vägen, så fel det kan bli) och hittade ingen annan som jag kände, alla från kräftskivan var som bortblåsta, trist. Ändå ganska lite folk på BMB, fast ändå trångt, hur det nu kan komma sig :)

Var som sagt på kräftskiva hos Anette och Patrik, det var jättetrevligt. De hade gjort så fint och Patrik hade gjort goda pajer, bröd och underbara dippar...inte fel med kock i vänskapskretsen :) Vi var ganska många och vi åt å drack och sjöng och hade superkul. Lägger up bilder senare. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova lite.

Kommentarer
Postat av: Erika

Seriöst bloggande...när jag kommer hem från krogen är det enda jag tänker på är sängen!!! va glad att du sover, själv jobbar jag...kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback