Piercing...vill ha

E grymt sugen på att pierca mig...funderar på att åka till Stockholm nästa helg (11-13/8). Frågan är inte om jag vill, för jag VILL men frågan är om jag har råd...inte kul att behöva vända på varenda krona... Känner iaf att jag vill gå någonstans där de vet vad de håller på med och som har vana, vill inte bli missbildad efteråt :) Hört mkt gott om East Street, där jag även har en bekant som jobbar.


91278-36


Satt halva natten och skrev jobbansökningar. Ska skicka till allt som finns, nästan... ;) Vet du något ledigt jobb så säg till. Känner att jag hellre jobbar än börjar plugga så jag hoppar lärarutbildningen. Anledningen till att jag tänkte börja plugga var att jag ville ha ett liv snart, men det e inte rätt väg att gå, kommer bara tröttna om jag inte gör det för att jag verkligen vill. Vill hellre jobba ett år eller så och sedan dra utomlands för att jobba med dykning 1 eller fler säsonger.

Men jag måste ha ett jobb för det så mkt jag vill köpa på IKEA :) Jobbar visserligen på Dykmagasinet men det lägger jag undan för att kunna köpa dyksaker, måste ha det oxå för att kunna jobba överhuvudtaget om en månad eller så när vattnet e kallt som f*n.


Kommentarer
Postat av: Erika

Sa till mamma en tag vid matbordet nar jag va 17 att jag ville pierca mig. Mammas svar: Ar du inte klok, vad ska jag saga till mormor??
Da sa jag att jag ville tatuera mig. Mammas svar: Inga problem sag till nar du vill gora det, jag kor dig! Kan an idag inte forsta detta?? Vart vill du pierca dig? kram

Postat av: Jessica

Erika: Ja du, fråga A hon vet ;)

2006-08-03 @ 23:02:55
Postat av: Erika

ok, jag har redan mina aningar :)

2006-08-07 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback