Söka jobb...gör jag inget annat?!

Nu har jag sökt fler jobb. Blev visst lite Ica jobb som jag lovat migsjälv att inte söka igen...men men när ångesten blir för stor och A-kassan inte hör av sig måste man...Har iaf inte skickat dem än, de ligger å väntar. Inget fel eg. med ica jobb men jag e så trött på det. Vill ju att alla arbetsgivare ska höra av sig samma dag som man skickar i väg dem, så vet man ju om man ska söka fler...Bäst vore ju om man slapp söka och att det bara ramlade in jobb ändå...Har varit med om det en gång, precis jag flyttade från Sthlm till K-d och inte ville tillbaka för allt krångel som var då, ni vet, så ringde det minst 3 sminkjobb/v och ville ha mig, snacka om otur...Var verkligen inte på humör för det och då händer det, när man minst anar något så kommer det...varför e det så?

En liten parantes för idag, jag och David har varit tillsammans i 3 mån, sött va :) Han har nog ingen koll kan jag tänka mig, men det var iofs han som hade koll på när vi blev tillsammans så kanske...men jag e eg. inte för sån´t, funderade bara igår på hur länge vi har träffats och då märkte jag vilken dag det var. Årsdagar däremot tycker jag att man ska fira, det e mysigt. Några jag känner hade 10års jubileum för en vecka sedan och då gjorde de precis samma sak som de gjorde på sin första dejt för 10år sedan, det va riktigt gulligt :)

Nu ska jag ut och sandpappra och slipa mina fina möbler, blir jag nöjd får ni se bilder när det e klart :)

Ha en bäst dag. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback