Världens gladaste!!!

...för jag ska flytta ihop med väldens goaste kille! E så lycklig. David ringde för 2 timmar sen och talade om att vi fått huset!!! Fick bjuda lite mer än vi (han) tänkt oss (sig) men vi ville väldigt gärna ha det. Har flygit på moln, det behövdes efter en helveteskväll på jobbet.

Alla dagar e inte roliga att jobba med dykning som är en krävande och, kan va, farlig sport. Hade en väldigt jobbig person idag, slog alla rekord...men det löste sig och alla blev galda tillslut men det blev en sen kväll, komma hem till 00.00 inte ofta, blev mörkt för 3 timmar sen då var det bara att sätta på strålkastarna på bilen för att vi skulle se vart vi hade alla grejjer. Tur att man har bra arbetskamrater som gör att allt blir roligt. Otrolig trött nu men e nog fö uppspelt för att sova. Längtar tills imorgon då David kommer, vill nu!!!

Tack alla för söta sms ang huset! Nu får ni börja förbereda er på att komma till skogen :) Blir ant en inflyttningsfest i samband med att jag fyller 26, i slutet av oktober.

Ni som undrar vart Värmskog ligger, kolla
kartan. Annars ligger det mellan Grums och Arvika, ca 5min från Karlstad. Kolla flygfoto så ser ni hur fin naturen e.


Kommentarer
Postat av: Andreas

GRATTIS GRATTIS till huset!
Kommer ju också hem i slutet av oktober kanske man får chansen att kolla in det sköna Värmskog. och jag antar att det ska vara 50 min från k-d heller
:-)
Kram

Postat av: Jess

Andreas: Det tar 30-40 min med bil, finns inget kommunalt :) Klart du ska komma och hälsa på!! Vore jättekul.

2006-08-23 @ 09:45:47
Postat av: Erika

ja du det är verkligen ute i skogen. Men är så glad för eran skull!! Kram Kram

2006-08-23 @ 18:14:16
URL: http://pikis.blogg.se
Postat av: Josefine

GUD VAD KUL!!!
Grattis till er båda kram på dig vännen. Jag måste komma och hälsa på i huset när ni flyttat in och börjar få allt under kontroll.

2006-08-23 @ 18:15:50
Postat av: AC

Fan vilken grej! Hus... Grattis!! Måste kännas jätte skönt!

2006-08-23 @ 18:56:11
URL: http://acb.blogg.se
Postat av: Jess

Erika: Tack, känns jätteskönt, och pirrigt.

Jossan: KLart ni ska komma och hälsa på, annars blir jag ledsen :)

AC: Jag vet, e jättestort men kul. Ni får komma ut och hälsa på, e superfint där ute. I skogen, vid sjön.

2006-08-24 @ 00:05:00
Postat av: Monique

Vad kul att du fick de huset du ville ha:) Jätte mkt grattis, hoppas ni kommer att trivas!
Kram Monica

2006-08-24 @ 01:00:06
URL: http://gummianka.webblogg.se/allmnt.html
Postat av: pernilla

stort grattis!

2006-08-24 @ 09:16:58
URL: http://shoegal1981.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback