Ett år till har snart gått...

Jag vill börja med att önska alla mina vänner en GOD JUL
-så där lite i efterskott :)

Fortsätta med att önska
ett GOTT NYTT ÅR!!!

Jag har spenderat julen i Spenien och kom hem igår.
Var lite tjurig över att åka,
ville ju fira 1:a julen i huset med min darling och hans underbara familj.
Men så fort jag steg av planet kom alla känslor över mig...
ja älskar Spanien!
Det är det underbaraste landet med helt underbara människor,
underbar natur och världens finaste språk.
Ville inte åka hem...
Blev erbjuden jobb och vad jag ville stanna kvar,
men kan och vill inte va utan min älskling
så nu e jag hemma igen.
Kanske kan jag få honom att flytta med i framtiden.

Var så roligt att träffa mina vänner där och min farfar!

Har shoppat en del...
ingen koll hur mycket e så lätt att handla allt e ju så billigt
bara några kronor där och där,
fast det e ju *10 (euro) men det e så svårt att förstår :)

E nöjd iaf.
Ska se om jag kan lägga upp lite bilder senare.

Nu ska jag till jobbet, ska bli roligt att träffa mina
goa arbetskamrater igen.

Ha en underbar helg och superkul på nyår!!!
*puss*


Kommentarer
Postat av: mio

hej gumman!
det låter som du har det bra å att du myser i det fina huset! kram å puss från mio

2006-12-29 @ 14:47:08
Postat av: Jess

Mio: Vad roligt att höra av dig! Hoppas att allt e bra med dig. Kommer till Sthlm 9-11/2, kanske kan hinna ses något då. Sköt om dig. stor kram

2007-01-11 @ 19:40:23
Postat av: vet inte

älskar dej!

/D, givetvis

2007-02-11 @ 05:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback