Aktiv morgon

Jaha, så har man varit duktig då och gymat på KAK. Kändes bra efter alla ostbågar jag åt igår när jag låg i sängen och tittade på "Secret window". Hade nog velat ha lite sällskap till den filmen för den var lite scary, men bra, men men får klara sig själv när kärleken e på kusten och dyker. Var iofs ute och gick med syrran igår kväll men det blev mer en pratrunda än träning ;) Måste säga att jag känner mig så liten när jag tränar på KAK med alla biffiga killar, men det är ett otroligt bra gym så jag struntar i det... Lite annorlunda gym eftersom det ofta springer runt vovvar, Gran Danois- I Love. E ju ganska hundgalen så jag trivs bra.
Blev lite överraskad när jag tränare för jag hade inte tappat styrka trots att jag inte ens tränar en gång/v och äter en massa godis, skulle jag skada mig skulle de nog rinna ut choklad istället för blod...Men det e ju bra att man får någon nytta av alla flaskor och utrustningar som man bär på Dykmagasinet :)
Nej, nu tror jag att jag ska äta - något förslag, har idétorka...


Kommentarer
Postat av: Erika

Det låter så härligt det där med o dyka, men jag är lite rädd för vatten. Badhuset är väldigt bra, där ser man allt! Hört nå nytt från A?

Postat av: Jess

Men du, jag håller dig i handen. Pratade precis med A, hon lovar nu att skriva lite mer och att köpa en digitalkamera. E du på semester nu?

2006-07-11 @ 14:13:23
Postat av: Erika

Nej inte än...jobbar fm nu och halv dag imorgon!! Så skönt, inte mkt vettigt gjort på jobbet nu inte! Så jag drar till Oslo på Fredag...

2006-07-12 @ 08:31:46
URL: http://pikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback