Bakis idag :(

Idag e jag så bakis, så seg...mår inte illa men det känns som om någon kört över mig. Inte bra när jag har hur mkt som helst att göra, måste handla, till systemet, packa, leta fram grejer på vinden och fylla flaskor inför imorgon, åker innan tuppen gått upp...Var tvungen att gå in och smöra för syrran så att hon får köra runt mig, tar nog några timmar till innan alkoholen gått ur min kropp.

Imorgon åker jag och Emma till Strömstad, ska göra 2 dyk i Lunneviken sen åker vi till Hamburgesund och gör 1-2 dyk, sover i tält någonstans - vi kör hard-core, Daniel sa att vi ev får komma till dem och duscha, vore snällt :) På lördag åker vi vidare till Lysekil och gör 2 dyk, sen åker vi till Strömstad och festar lite. Ska bli kul, har hur mkt packnings som helst, lite orolig för bilen. Mne det ska nog gå bra. Har längtat sen vi började prata om detta för någon månad sen.

Nu ska jag iväg och börja min inhandling...suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback