Hamnen igen...

Igår var det underbart väder, nästan för varmt, så jag låg ute och solade innan jobbet. Cyklade till jobbet, det var svettigt...det var lite segare med folk i hamnen igår än i onsdags, så vi  hade lite långtråkigt ibland.
När vi stängde kom Per och hämtade mig för att ta en öl så vi letade upp David och hans vänner och hamnade på Barbros Brygga där det var en trubadur, e så mysigt tycker jag. Kom i säng vid 4.30 tiden, e lagom trött idag...suck...nu ska jag försöka få tag på nachos-min favvorätt som måste ätas några dagar i veckan, förstår inte alls varför jag lägger på mig vikt ;) Sen jobba med Emma ikväll, Karin e ledig. Blir nog lugnt ikväll för jag ska ha dykkurs imorgon, första gången jag får betalt, jippieee. Men ev blir det öl med Stina, kan nog inte hålla mig ;)

91278-27

91278-28

91278-29

91278-31

Kommentarer
Postat av: Erika

Sa sota ni ar....:))

Postat av: Andreas

Hälsa Per från mig nästa gång. Världen är bra liten. Ha're bra och lycka till med dykningen.
Kramar

2006-07-29 @ 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback