Hamnfestivalen - då lever Karlstad upp

Igår stupade jag i säng efter en lång arbetsdag i värmen. Var het slut men jag hade haft kul. Började kl.10 på Dykmagasinet med att packa ihop allt som skulle ner till hamnen, tog 2,5 timme. Sen tog det 3,5 timmar att få till allt i hamnen och det blev jättefint, vi var supernöjda. Som tur var hade vi hjälp av Andreas och David annars hade det inte gått - tack killar!
Vi hade nog inte räknat med att det skulle komma så mycket folk som det gjorde, vi hade folk i tältet hela tiden, jättekul, trots att det var ganska lugnt i hamnen.
Efteråt tog jag en öl med Daniel, Håkan och några vänner till dem i hamnen innan jag åkte till Anettes förfest en stund, de skulle till SommarPlaza men jag orkade vekligen inte, så trött, jobbigt nog att cykla hem... Anette var på förfest hos en tjej, Emma, som bodde med 2 kompisar i den finaste lägenhet jag sett, 180m2 och otroligt högt till tak, jag bara gapade när jag kom, vill ha, vill ha, vill ha...

Nej, nu ska jag ut i solen och bättra på brännan innan jag ska jobba. Vi håller till i hamnen 17-21 varje dag under Hamnfestivalen, el så länge vi har varor. Kom ner och titta!


Kommentarer
Postat av: Håkan

Hej på dig!
Hoppas du har det bra, har jämt kommit in från solen jag också men ska snart ut igen - man orkar ju verkligen inte vara inne när det är sånhär sommar! Hoppas du hade lite trevligt med oss i hamnen igår iaf, även om det blev lite splittrat... Men jag fixade iaf att dela ut ett par av Dykmag-visitkorten, så ikväll får ni räkna med ännu värre anstormning :P Vad beträffar mig och Daniel så lär vi komma tillbaka till helgen med förnyade krafter :D kram/HE

2006-07-27 @ 15:17:32
Postat av: Jess

Håkan: Det va jättetrevligt i hamnen, va där igår kväll oxå. Kom förbi hur ofta ni vill! Kram

2006-07-28 @ 12:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback