Inget dyk idag :(

Så nu har jag längtat sen i onsdags efter att få dyka, fick då en hörselgångsinflammtion som nästan har förvunnit, iaf tillräckligt för att dyka...så regnar det. Så jag hoppar kvällens räddningsdykningskurs, skulle mest ligga på ytan och göra övningar å d e inge kul i regnet. Skulle vi ha gjort riktigt dyk hade jag hängt på. Men jag har precis pratat med min underbara dyk och DMT kompis EJ om att ta en tur till kusten näst vecka, kan bli riktigt kul, få se om vi kan få med D och V oxå, roligare om vi e fler. Det e iaf roligare att dricka öl om vi e flera, men oj vad säger jag, ska ju inte dricka öl om man ska dyka, men några ska nog gå bra hi hi. Ska allt få E att bli intresserad av dykning, e hur kul som helst och inte alls läskigt. Jag har själv varit livrädd för vatten tills att jag började Divemaster utbildningen, och då hade jag dykt i 5 år. Skulle aldrig fått för mig att gå i vatten jag inte bottnade i eller om det går vågor, helst skulle det a så klart att jag hela tiden såg botten, annars va någon tvungen att hålla mig i handen, men med dykutrustning där man hela tiden ser och kan andas tyckte jag aldrig att det var något problem. Och nu efter DM utbildningen så har jag fått tvinga mig till att våga så mkt så nu e jag itne rädd längre och det e jätteskönt (och även nödvändigt för att kunna jobba med dykning). Men iaf så e jag dyksugen som *****. Ska försöka få med mig någon att dyka denna veckan, om det inte blir Arvikafestivalen-har inte bestämt mig än.

Kommentarer
Postat av: Erika

...amn ska ju aldrig säga aldrig, heter det ju så fint! Men tänk om man är ute o dyker o träffar på ett lik!! Då är det minsann inte så kul o se allt som man gör när man dyker. Då är det bättre o hålla på min stil. Hålla för näsan o blunda hårt!

Postat av: Jess

Du kan ha en poäng där, skulle inte va roligt, men det e inte så vanligt, om man inte blir satt på att söka efter människor som druknat-vilket jag eg skulle kunna bli, men jag lovar att inte ta med dig då...

2006-07-12 @ 09:30:37
URL: http://jajman.blogg.se
Postat av: Erika

Tack det känns tryggt! :) pöss

2006-07-12 @ 10:34:05
URL: http://pikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback