Inredning på hjärnan

Jag och syrran håller på att "bråka" om vem som ska få A´s lgh. Jag vill ha den om jag får jobb men kom på att det inte e förrän i sep så då borde jag ha fått inkomst på något sätt, tycker jag. Så igår låg jag i solen och kikade i IKEA - I LOVE - katalogen. Hittade sängen MALM, soffan Ekeskog och annat fint som jag inte har råd, hittade en billigare soffa Fixhult som kanske kan passa. E så roligt med inredning, vill åka på loppis å auktioner å sånt och leta efter möbler som jag kan rusta upp, vet du något ställe så säg till, jag hittar ingenstan i Värmland :( Tänker hela tiden på saker jag vill ha och hur jag ska inreda...funderar även på hur jag ska inreda mitt framtida hus :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej tjejen,

Finns massor av loppisar och grejor i Värmland, det är superbra! Nu på sommaren är det säkert lite dyrare eftersom det är en massa turister, men det finns säker prylar man kan köpa billigt.

Börja med att kolla Gengåvan ute vid Våxnäs, de har en hel del mer eller mindre kul. Sen finns det en liknande på Skåre, också väldigt varierande vad de har. Det finns förresten en till på Våxnäs som ligger nere vid skogen bakom VF och det finns en skrothandlare vid Örsholmen(?) som har allt möjligt. Minns tyvärr inte namnen på dem..

På väg mot Arvika ligger det en som jag aldrig har varit på men som verkar ha ganska mycket saker och överlag är det mycket skyltar längs vägarna om loppisar på olika ställen. Jag tror du kan hitta massor om du bara har tid och möjlighet att åka lite.

Lycka till! ;)

2006-07-15 @ 00:16:41
Postat av: Jess

Marie: Tack för hjälpen, ska verkligen kolla upp. puss och kram

2006-07-15 @ 16:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback