Min D6 har kommit

Regn, prefekt när man ska jobba i hamnen! Vi betsämde oss för att ställa in och kör extra imorgon istället, inte en människa som vi gå ute och handla eller äta när det vräker ner.

Men det var verkligen värt det att åka in till
Dykmagasinet, för där låg min dator och väntade på mig!!!
91278-33
Min D6:a från Suunto, helt underbar klocka/dykdator som jag köpte för någon månad sen och fick ha i typ 2 veckor innan Suunto märkte att det var något fel på mjukvaran och jag fick skicka in den för uppdatering som skulle ta 2v, nu har det gått 6 eller 7v, började bli lite irriterad, tur att jag fått låna pappas. Nu måste jag ut och dyka, tror att jag får med David på fredag, ska bli skönt.

Annars har jag bytt mobilabonnemang till Halebop idag, men hopp om att ha en mobil som fungerar även i skogarna i Värmland, jätteirriterande att inte kunna ringa när man lämnat K-d. + är även att ringa gratis till David så att det inte blir fler problem med mammas telefonräkning iom att jag inte ringer hans mobil från hemtelefonen mer :) Det blir hon nog glad för.

Ikväll kommer mamma och pappa hem från Spanien, ska bli kul att se dem och allt de har shoppat, mamma brukar gå lös i butikerna :) kul att hon på senare år har fått upp intresse för shopping :) Det e ju oxå mkt billigare att handla där, ev har de med något till oss, blir som ett litet barn igen ;)

Nu e tanken att krypa ner i titta på film, ska hämta lite glass ur frysen och gotta mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback