Adventshandlar

Jaha, så var man ensam då...
Körde D och hans kompis V till Dykmagasinet sent igår för att de skulle åka i minibuss till Arlanda för att sen flyga till Filippinerna...e inte alls avundsjuk. Dykresa i 2v, med en massa djungelsafari och vattenfall mm. Vill oxå!!! Mina föräldrar e med på samma resa men de åkte i lördags för att spendera några dagar i HongKong först. Så nu sitter jag med 2 hus och ingen att dela med *snyft*

Så vad gör man då, jo shoppar sig glad! Har handlat 2 adventsljusstakar i ek på
Clas Olson och jättefint porslin på EM, det blev en mjölkkanna, sockerskål, kanel och sockerströrare-eller vad det heter :) Jättefina!
Ni ska jag till Bergvik för att titta efter 2 vita adventsljusstakar och lite annat kul :) Sen ska jag jobba.

Var på IKEA med syrran i måndags, var väldigt kul, handlade en massa småsaker så nu börjar huset att bli fint. Funderar på att börja måla nästa vecka.

Min underbara vän A var här i helgen, kom ut till oss i fredags. Var så roligt att träffa henne, saknar dig så gumman! Vill att du flyttar hem igen!!!

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej vännen!
Jag har också varit och advetshandlat idag, lite tomtar ifrån sia. En gammeldags kalender med glitter att ha på kylen. En vit julduk att ha i köket osv. Tycker det är såååå härligt att julen är här!

Hoppas dina två ensamma veckor går fort för dig kom och hälsa på mig annars kram kram.

2006-11-29 @ 16:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback