Så nu har man vart sambo i över en vecka...

Det är helt underbart att va nysambo, min underbara darling har blivit världens mysigaste och han e så stolt över huset, jättekul att se. Inte trodde jag att det fanns ett inredningsfreak i min supergrabbiga kille. Vi har det så mysigt om kvällanra framför öppna spisen. Så roligt med alla D´s släktingar oxå, jag har ju inga själv, inte som jag träffar iaf, i Sverige så då e det desto roligare med alla hans, och de bor bara någon km bort! Vi har börjat med end el projekt. Ska ta med digitalkameran nästa gång jag komer mitll mamma och ladda ur bilderna, för vi har inte internet än, inte ens hemtelefon, mend et kommer, har faktiskt gått bättre än förväntat utan internet men det e nog för att jag har haft så mkt att göra med alla kartonger. Datorerna e iaf på plats :)

Igår kom Anette och Gucci (Stinas vovve) på besök och stannade hela dagen. Bakade bröd och var ute och gick och snackade en massa skit :) Guccan var helt galen av lycka av att få springa fritt, hon galopperade genom vår hall och studsade runt på gärdet utanför :) Så roligt att se. Hon e ju inte van att få gå själv utan koppel, men hos mig e det ingen väg i närheten så vi släppte henne ute medans vi satt inne och fikade, var inget problem tills en granne till mig kom förbi med sin hanhund okopplad, då höll det på att bli valpar. Guccan var väldigt nöjd sen och åt som en häst ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh vad roligt!! Jag och Anja kommer gärna o hälsar på :) Jag hade gärna kommit på din fest, men jag ska på en annan födelsedags fest, men jag får komma upp nån annan dag. vilket datum fyller du?? Kram Kram

Postat av: josefine

Vad kul för er jag håller på att bli tokig i min lilla tvåa som jag delar med brorsan vill ha något eget nu! Skulle komma till dig på fest för allt i världen om jag hade körkort, bil och ledigt ifrån jobbet, vi ses ju så sällan sen du lämnade den stora staden stockholm. Hm kanske vågar man ta ledigt, eller jag vet inte håller på att ta körkort så det är en del som händer. Bor så långt bort så det blir nog inget för mig :(
Hoppas det blir jätte trevligt grattis i förskott stora damen puss puss

2006-10-10 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback