Filmkväll

Igår hade jag myskväll med mina goa vänner Anette och Linda.
91278-90
(bild från e fest hos Anette)

Vi låg i sängen hos Linda och tittade på "Matchpoint" och käkade popcorn, väldigt mysigt. Filmen var däremot sådär, kunde inte bestämma oss för om vi gillade den eller inte. Var en Woody Allen film och det säger ju en del, e inget fan av hans verk. Första 1 h och 25 min var filmen lite seg men det var ltie mysigt att följa deras liv,sedan blev det en helvändning och filmen gick in en psykos och blev lite av en thriller, fattade ingenting, och slutet kändes avhugget som att de inte hade råd att göra klart. Men på något sätt gillade jag den iaf...
Kan nog inte rekommendera den.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, tänkte väl att ni var väldigt uppklädda för en myskväll. Men kanske lite vardagsglamour? :)

(Såg sen att bilden var från en fest)

Postat av: Josefine

Matchpoint som är så bra!! Jag brukar inte gilla woodys filmer men den tycker jag är super bra.

2006-09-04 @ 21:11:59
Postat av: Jess

Erika: ellerhur...glitter å glamour kan aldrig bli fel :)
Jossan: nej, jag tyckte att den började bra men när filmen fick den där vändning blev den bara mysko, fattade inte alls vart det kom ifrån, ingen förvarning och sedan bara blev han jätteknas och slutet va läskigt.

2006-09-04 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback