Helgen som gått...

Helgen gick så fort, men det var väl för att jag hade så roligt.
Kan inte bli mkt bättre än att va med underbara kompisar och sin kärlek ute i Väners skärgård vid Lurö och dyka på häftiga vrak medans solen skiner och det är jättevarmt. Åka i land och äta lunch på en mysig ön. Bo i en fyr med får som går omkring, få hemmalagad mat direkt man kommit hem och fått duscha av sig. Haft en toppenhelg. Blev en del öl oxå, inte fel, med levande ljus nere vid vattnet. Kan verkligen rekommendera att åka till Lurö även om man inte dyker.
Vi fick dyka på ett 1500-tals vrak, vi var de första förutom de som fann det som fått dyka på det, båten var väldigt fint bevarad och känslan var enorm. Vi hann med 4 vrak till och ett sökningsdyk, där vi tyvärr inte fann vraket men fick ett mysigt dyk och fick iaf se en superstor Lake!


____________________________________________________________________________________

Idag var jag och D i
Mitt-i-city för första gången och jag tyckte att det var jättefint, gillade verkligen gallerian, hade hoppats på lite fler restauranger i Food courten, men det finns väl inte marknad för det kan jag tro. Mique var den affären som var finast inredd-e inte partisk bara för att jag tycker så mkt om Björn-butiksansvarig :) Annars e jag väldigt glad över att Make up Store och Clas Olson  har öppnat. Överlag var det över förväntan!

___________________________________________________________________________________

Imorgon ska vi till Grums för att titta på en fin, röd Golf som jag hittat på Blocket. Hoppas att den e ok, vill verkligen kunna flytta nu och det går ju sådär utan bil. Lite långt att cykla från Värmskog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback