igår och idag

Igår hade jag usel dag och hade bara lust att krypa ner i sängen med en massa godis och vara arg, men så hade vi ju bestämt att ha tjej-kväll hos Elin...dilemma. Försökte peppa mig men det funkade inte så jag ringde och sa att jag inte kunde komma, ville ju inte förstöra kvällen för alla, men Elin, så underbar som hon e, peppade mig så att jag blev på riktigt bra humör och kom iväg. Det var tur det, hade så kul! Blev på tok för ful så jag cyklade hem när de andra gick till BMB, tycker ju ändå inte om det stället. Skönt att träffas, blir ju inte så ofta. Hade med min kamera men som vanlgit glömde jag att ta kort, suck!

Idag så har jag varit i Värmskog, skulle plocka svamp med David, Magnus och Björn men det blev mest en vandring i skogen, med lite sight-seeing :) Vi tittade även på när Värmskogs fotbollslag, div 7, spelade så att jag fick känna mig som en tiktig värmskogsbo :) Kommer nog sakna K-d tror jag.

Sitter med en kopp te, underbart, blev så nerkyld av att va ute hela dagen, även om det var supervarmt under dagen så blev det väldigt kallt när solen gick ner. Sen ska jag försöka lägga mig tidigt, e jättetrött idag.

Te att rekommendera, Friggs
kvällsro, vanilj och kanel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback