Jobbigt att jobba :)

E så trött, trodde inte att det skulle va så jobbigt att börja jobba igen :) E iaf jättekul och jag e glad att det e mkt att göra och att det e jobbigt och ganska tungt. Blev inringd strax innan 13 idag, mina planer för dagen var annars att tvätta sofföverdragen från hemkörning i regnet i onsdags och en kort fika med Stina som hade varit trevligt, va så längesen jag träffade henne, men får bli en annan dag. E glad för alla tider jag får.

Klemner Studios makeupartist ringde oxå så nu ska jag göra ett sminkjobb med dem om 2, ska bli kul. Ska även träffa en kvinna på Värmlandsoperan nästa vecka, så nu rullar det på, känns väldigt bra.

Tänkte ta en tidig kväll och krypa ner nu. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback