Lagerhaus, I like...

Var ju uppe så sjukt tidigt imorse så då passade jag på att titta på Studio 54, hade glömt bort hur bra den va, nu vill jag se den igen :) Sen somnade jag om några timmar. Gick upp och åt en långsam frukost, jättskön laddning innan jag skulle skriva om resterande prov på Dykmagasinet, som för övrigt kändes bra.
Tog en sväng på stan med Elin, men som vanligt när vi ses tröttnar vi på affärerna efter en halvtimme, max, och hamnar på Wayne´s :) Idag hittade jag iaf en massa fint på
Lagerhaus, vill ha några kuddar i olika färger och en svart väggklocka, första jag hittar som gillar, e så svårt med klockor tycker jag.

Nu ska jag ut i garaget och börja sortera bland mina grejer, mamma hintade lite att det kan va bättre att göra det nu och inte när jag kommit till Värmskog, och det kan ju va bra :) Mammor e allt bra att ha. Idag fick hon ett infall att hon inte vill att jag ska flytta och kramade mig jättehårt, e så söt.

Ha en fin kväll. kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Mmmm, vad mammor är söta! Mina föräldrar kommer hit i helgen (med bland annat min nyinköpta dykdator-kul) å jag kan tänka mig att en å annan tår kommer fällas när dom åker... Dessutom ska dom till Australien 2 mån dagen efter att jag kommit hem från Kenya, så jag får ju knappt träffa dom på 5 mån:( Vilken ensam jul det kommer bli...tur att man har syskon! Kram

2006-09-07 @ 19:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback