Min alldeles egna bil!!!

Köpte en bil idag, för första gången i mitt liv! Har inte riktigt haft användning för en förut :) Blir många milstolpar denna veckan för på fredag flyttar vi. Flyttstädningen blir imorgon så då ska jag hämta nycklarna sen e det bara att vänta...vill flytta NU! Men David e inte ledig förrän på fredag så jag måste vänta...finns nog en del för mig att packa iaf, har ju enlig mamma spridit ut mig i hela huset ;)

Köpte även ett bord i fredags på Solareturen, det var ett kapitel för sig att få hem det :) Trodde att bilen va större än den var. Fick in 1/3 av bordet i skuffen, fick binda fast bakluckan med kablar -väldigt stabilt- och köra i max 20km/h, tur att ingen farbror Blå var ute på vägarna då. Iaf så har jag lite att göra med det bordet, måste slipa och olja det. Kommer nog bli fint när det e klart, och blir det inte det så e det ok, kostade bra 55kr :) E ett 4-kantigt, lågt bord runt 110cm långt, tänkt att ev. lägga in en glasskiva på medarna som finns halvvägs upp på bordet längre fram. Bordet har iaf potential!


91278-105

Min pärla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback