Mörkbrun

Färgade mitt hår igen, nu e det nästan svart. Köpte mörkbrun, Schwarzkopf Vision 3,0. Tycker verkligen om deras färger, köp inget annat än Schwarzkopf, på Maxi är det tom billigt. Tror jag betalde 79kr för ett paket. Brukar färga 4,0 men ville bli riktigt mörk, funderde först på svart eller blåsvart, men e rädd att det blir grått när färger går ur, så jag tog mörkbrun, i redan ganska mörkbrunt hår. Känns bra. Färgade även mina ögonbryn, så nu e de mörka, har sparat ut dem i flera veckor och nu börjar de bli tjocka och fina, e trött på smala bryn. Syrran måste komma hem snart och färga mina fransar, tycker att det e obehagligt att gör på mig själv.

Ska nog klippa mig lite oxå, klippte mig förra veckan men blev inte helt nöjd.
91278-82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback