Stockholm för en helg-vill mer!

I fredags åkte jag till Stockholm, så skönt att va tillbaka. Har saknat otroligt mycket här!
Det första jag gjorde var att åka till Söder för att handla på Smink och Perukmakaren, så klart :) och en godis på Chokladfabriken ;) Sen gick jag till Extend för att klippa mig hos världens bästa frisörska Elin. Håret blev kort och fint igen med en del extensions för att förlänga det håret jag vill ska va långt :) Så underbart att va nöjd med sitt hår igen, var ett år sen :)

Efter det åkte jag till Kista för att bo hos syrrans kille. Vi käkade jätegod mat i food-courten. Alla matstället har jag oxå saknat, blev libanesiskt då.
 
På kvällen träffade jag 2 underbara vänner för att dricka lite öl och gå på Medusa, bästa rockklubben. Började med att vi fick åka till SöS för att den ena behövde sys, inte så kul men gick snabbt, han hade  tränat hpockey och blivit skuren av en skridsko. Men när klockan närmare sig 23.30 var vi på Medusa och hade en suprekul kväll!!! Blev lite full och drog mig hem runt 01.30, lite för tidigt eg.

Lördagen började med en fika på Söder, Blå Lotus, tillsammans med Frida, en kompis från Linköpingtiden. Så kul att träffa henne.

Sen blev det mat på Taco bar med syrran innan vi åkte på shoppingtur till kista galleria. Tacos igen när Nicke kom hem och sen blev det åka med ilfart, tidsoptimister, till Söder igen :) för att gå på RENT.
Jag har inte sett Rent förut och visste inte vad jag skulle vänta mig, var ltie skeptisk under första akten men andra grät jag mig igenom. tyvärr så var det en stand in för Linus Wahlgren, som jag har en crush på, men han va oxå bra och fin... hihi Linda Bengtzing överraskade positivt! Kan verkligen rekommendera!

Nu har vi precis ätit frukost och jag ska åka till Söder, kan det va mitt favvoområde kankse :) för att fika med Jossan. Sen blir det åka hem i em.

Varit en bra helg!

Kommentarer
Postat av: mio

hej gums!
synd att jag inte var i sthlm nu i helgen när du var där =(

DET VAR JU HUNDRA ÅR SEN!!!

kram på dig å må så gott!

2007-03-03 @ 11:17:38
Postat av: Mon

Kul att du kikade förbi i sthlm :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback