Veckorna som gått...

Jaha, då var det ett tag sen igen ;)
Men det verkar som att vi ska få internet nästa vecka, hoppas att det funkar men jag e skeptisk...

Igår kväll så slutade vårt vatten att rinna i kranarna, trodde att det kanske var så att vi haft slut på det som finns i vattenberedaren, har ju hänt i lgh och igår så tvättade vi otroligt mkt. Har en sjuk sambo hemma som svettas igenom allt så jag fick tvätta hela soffan å sånt. Men imorse fanns det fortfarande inget vattten, suck. Ringde Grums vatten och efter ett tag kom det något som likande vatten ur kranen, brunt och jätteäckligt, men vi såg sen att "arbetsmännen" fortfarande höll på så David fick köra mig till mamma och pappa, ska ju börja jobba snart och det gör jag inte uten en dusch först. De som sovit med mig vet hur jag ser ut när jag vaknar och det e inte en vacker syn, håret åt alla håll :)

I helgen hade vi lite personalfest på Skopunkten, för oss som jobbar jämt. Hade jättekul med lite sminkförsäljning på förfesten och en massa alkohol och godis och chips å sånt. Sen åkte vi till Nöjes där även Dykmagasinet hade Dykpub så många man kände blev det. Superlyckad kväll.

Imorgon e det dax för personalfest igen :) denna gång för alla, alla på Bergvik! Bergviks årliga fest på Nöjes! Ska bli så kul. Även denna ågn hemma hos Jenny i hennes fina fina lgh på södra Råtorp, nya husen.

Vi har även hunnit att måla om i köket. Vi blev väldigt nöjda, känns mkt fräschare nu. Vi började visserligen tt måla vöer det fruktansvärda blå trät med brunt nästa direkt vi flyttade in men sen tog det ett tag att hitta rätt färg till väggarna, sen gardiner och sånt...

FÖRE                                                                 

91278-115 

EFTER

91278-124


Nästa projekt blir vardagsrummet som ska målas om och vi har hittat möbler vi vill ha, varför e vi inte rika och kan köpa allt på en gång, suck!

På fredag åker jag och syrran till Sthlm, ska äntligen få klippa mig. Har ju gjort det själv i ett år, så det ska bli skönt att någon annan tar tag i det. Ser jag verkligen fram emot. Sen på kvällen blir det Medusa, som jag har längtat. Lördag ska jag träffa några vänner och sen på RENT med syrran. Ska bli kul att komma iväg lite.

Nu ska jag fixa till mig inför jobbet.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback