Coola bilder

Hittade lite bilder när jag letad i datorn. Inte så mkt att roa sig med så här tidigt, kan inte lägga mig, mår för illa för det.
Iaf, så här e ni nog inte vana att se mig ;)

image218

image219

image220


Desa bilder togs för något år sedan av en jätteduktig fotograf,
Joseph Moudi. Vi samarbetade flera gånger innan jag flyttade från Stockholm och jag har många fina bilder från honom. Någon gång tog han även kort på mig, lite kul att ha. Jag är ju ingen modell men ibland var det lite kul att få fina bilder på sig själv oxå. Dessa e ganska coola. Tagna en kylig dag på en "flygplats" utanför Västerås. De andra tjejerna är jätteduktiga och jag har sminkat och stylat dem flera gånger. Bl a fick jag äran att sminka Jeanette (blond) på hennes bröllopsdag, var även med som gäst (aug-06).
Känns ganska bra att veta att man inte alltid varit rund som en boll, men jag älskar min mage och det som är i den :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron gomorron, fina bilder, ha en bra dag idag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback