Halvdag :)

Idag ska jag gå hem 11.45, så skönt. Inte långt kvar.
Fortfarande ont i magen/bröstet, rejälvt tryck så jag har haft svårt att sova inatt så känner mig lite trött.
D kommer in till stan och möter mig när jag slutar så ska vi handla lite, kolla babyskydd på babyproffsen-blev lite skraj när jag hörde att de inte krocktestar alla barnstolar de hyr ut på BB. Sen ska vi kanske till Ikea och även handla mat, få se vad vi hinner och orkar med.
Ska bli skönt med lite tid tillsammans iaf.

I helgen har jag planerat att ta det lugnt, D ska ev till Stockholm så det e bara att komma förbi och hälsa på :)
Ska nog pula lite med mina plantor, kanske sy gardinen :) och på söndag kväll e det dax för yoga-det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback