Helt utslagen

Jag har varit hemma i 2 dagar. Trodde först att jag åkt på förkylningen som vandrar från avd till avd på jobbet eftersom mitt halsont blommat upp igen. Men nu börjar jag tro att det har med järnvärdet att göra. Har inte blivit helt frisk i halsen sen jag var sjuk förra gången, men har mest haft ont på kvällar och nätter sen dess så det har gått bra att jobba. Men igår hade jag ont när jag pratade och svalde men idag är det bättre. Men jag är fortfarande helt utslagen och jag bara sovit hela dagen igår och idag.
Imorse skulle jag till barnmorskan för kontroll och jag åkte tidigt för jag skulle lämna prover innan men på vägen ringde de och sa min barnmorska var hemma med sitt sjuka barn idag så jag fick ny tid imorgon bitti. Är lite orolig att järnvärdet har gått ner och att det är därför jag är så trött, spelar ingen roll hur mkt jag sover, jag är lika trött ändå...
Trött på det här :(
Hoppas att jag får några svar imorgon.

Nu ska jag vila lite till innan D kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback