Kontroll

Jag har varit på MVC nu på morgon och fått reda på mina värden.
Järnvärdet har sjunkit ännu mer trots att jag ökat dosen, så det var som jag trodde.
Jag fick en ny tid till läkaren 30/4 för att disskutera om jag ska få sprutor istället för att äta tabletter, jag gör vad som helst. Barnmorskan tyckte att jag skulle vara hemma och vila en dag till, så jag e hemma idag oxå. Väldigt tråkigt eftersom vi skulle ut och äta med jobbet ikväll, så tråkigt att inte orka något.

Bebisen mådde bra, starka hjärtljud som slog som de skulle. Så skönt, det är helt underbart att höra hjärtljuden. Denna gång lite saktare, tyder på kille :) Den kanske är en tvåkönad eller så har den inte bestämt sig för ett kön än eller så är det bara myter om att hjärtljuden kan tala om könet ;) Jag tror nog på det sista.

Magen blev mätt idag oxå å den är normal, skönt. Barnmorskan sa att min livmoder var mjuk så det var svårt att känna en ordentlig kant så hon fick göra några mätningar innan hon kom fram till ett svar, därför trodde hon att hon mätt lite för stort förra gången. Hon tyckte att magen var fin och det tycker jag oxå :) Är stolt över min mage.

Nu ska jag vila lite, göra lite te och ha det skönt. Ska nog försöka ta en liten promenad i solskenet sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback