måndag igen då...

Var inte alls sugen på att åka till jobbet idag, lite trött faktiskt.
Fick sova nästan 11h inatt men det hjälpte inte när jag inte fått sova i helgen.
Börjar piggna till ;) men det har gått segt att jobba.

Helgen var lugn. Har fixat en hel del men i mitt eget tempo så jag har kunnat tagit pauser och gjort saker långsamt. D har målat hela bebsirummet, blev grundlager och 4 lager fär, han har fått slita stackarn. Men jag kan inte hjälpa honom med min foglossning. Jag har istället städat lite och gjort klart det sista vid ingågen, riktiga hallen. Blev riktigt mysigt. Har flyttat allt från grovingången, kommer inte använda den förrän det är klart där.
Tagit bort allt som inte ska vara där och spacklat alla hål. Ska bli kul att åka till IKEA och köpa nytt. Rummet kommer bli vitt med röda detaljer och lite gosedjur å så väggen. Ska ju vara skötrum där.
Känns bra när det börjar bli ordning.
Jättenöjd med färgen i bebisrummet, mango...mums. Ska försöka få upp ett kort.

När vi väntade på att färgen skulle torka i söndags så åkte vi till D´s syster L. Alltid lika trevligt att hälsa på hos dom. Så varmt och mysigt där, med varmt menar jag gästvänligt. D har en väldigt go familj så jag är glad att vi bor nära dem!

Idag har jag varit sugen på allt, stannade på ica på vägen till jobbet och köpte kakor, kanelgifflar och godis...så nu gluffsar jag ;) köpte faktiskt lite knäckebröd och frukt oxå men det får vänta tills imorgon. Var duktig i helgen och åt bara pyttelite chips, inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback