När jag kom hem idag...

...låg stödbältet på bordet, det hade redan kommit.
Gissa om jag blev glad! Överraskad att det gick så fort, beställde i måndags.
Så nu får jag stöd när jag går, mkt lättare att grejja, kunde dammsuga utan att det gjorde svinont, skönt!!!
image216


Hittade även en skiva i stereon. D sa att han gjort musik idag men jag fattade inte att han spelade in det. Han hade gjort 7 låtar, var riktigt bra. Han e så duktig på att spela, har sån känsla. Inte alltid vi delar samma musiksmak men jag hör ju ändå att han är otrolig på gitarren. Stolt över honom. Ni måste höra om ni kommer hit på besök.

Bebisen sparka och rör på sig en hel del, lugnat ner sig en del men jag får små hälsningar med jämna mellanrum. Jag har verkligen kommit in i en godissvacka, fruktansvärt. Från november till påsken åt jag nästan ingenting men nu vräker jag i mig, fattar inte vart suget kom ifrån, bara sådär. Och det börjar synas. Nyss hade jag bara en mage...nu börjar det bli en del fett på lår och på sidan av magen och på kinderna. Inte roligt. Känner mig som ett fetto. Måste göra något åt detta nu, så jag inte behöver leva på luft tills nästa graviditet.
Vet bara inte hur jag kan träna eftersom jag inte kan gå, skulle behöva en cykel att trampa på framför Tv:n, men det är en så ful pryl att ha så det går bort. Får finurla ut något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback