Sjösjuk

Ja, ungefär så känns det.
Jag känner mig sjösjuk, mår så illa.
Skulle ha jobbat idag, och helgerna e bra att jobba, inte så mkt krångel, korta samtal och mycket sälj + att det ger lite extra OB.
Kände redan när jag gick upp att det inte skulle bli en rolig morgon, men oftast ger det sig eller iaf tonar ner sig lite. Men inte idag, försökte ändå köra till jobbet, tänkte att det lugnar ner sig inom någon timme men det blev bara värre så jag hann någon km innan jag fick stanna och kräkas. Inte så roligt vill jag påstå.
Tårarna rann ner för mina kinder när jag kom hem. Vill inte må dåligt mer. Tur att min älskade D fanns där, varm och go i sängen med en stor famn och många kärleksfulla ord.
Vill ge en eloge till alla ensamstående som fått gå igenom en graviditet själv!

91278-77

Kommentarer
Postat av: Jenny (Pias syrra)

Tackar till elogen ^^
Var själv när jag väntade Emma.
pappan stack i v 21

Jobbigt med illamående som du har :/
Har du provat Legigan?

Mvh Pömsa inne på familjeliv

2008-04-14 @ 07:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback