Skor

Beställde skor från skopunkten.com och hämtade dem i fredags. 3 par skor, kommer behålla 1par, men det var värt ett försök att undvika åka in till butiken.
Köpte ett par likadana vita gympa/låg skor som jag har men mina e inte så fina längre. De behåller jag.
De jag inte behåller var ett par supersnygga svarta pumps med kilklack som jag löööv, men dessa var skurna så långt ner så det skavde på tårna, typiskt, men jag kanske inte ska gå i pumps framöver heller ;) + att jag har 3 par redan ;) Tredje paret var ett par svarat tygskor, typ loafers men de såg ut som kinaskor-sånna vi hade när jag gick på lågstadiet, nej de gick bort. Har liknande från förra året som var svart/vit randiga men den modellen var mkt snyggare. Ska byta till ett par ballerina eller typ loafer/seglarskor eller liknande och ett par till D.

Jag tycker inte att jag har några skor, slängde en hel sopsäck för någon vecka sedan och har ändå ingen plats, har en hel vägg som skohylla samt på några ställen till i huset ;) och D har typ 3 par (+finskor och träningsskor) och de är trasiga, ändå ska jag ha 2 par ;) men det är rätten man har som flickvän anser jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback