Sol idag igen :)

Härlig dag igen. Frukost på altan och fika hos grannarna mitt över åkern. Perfekt start på dagen.
Deras hus är så fint, stor trädgård och perfekt läge med utsikt över Värmeln, lite avundsjuk e jag nog ;)
Vi ska ha barn ganska nära varandra, deras är beräknad till nästa helg så det är roligt att ha någon nära att prata bebis med och gå ut och gå med.

Har fått nya gravidplågor, börjar bli knäpp. Känner att jag inte orkar så mycket mer, börjar bli rejält jobbigt att jobba. Har börjat få ett tryck i övre delen av magen som kommer efter att jag jobbat några timmar. Revben och lungor trycks ihop så jag får svårt att andas och det gör otroligt ont. Släpper inte förrän jag fått ligga ner någon timme.
Försökte ringa barnmorskan imorse men de måste glömt sätta på telefonen för telefonsvararen gick igång hela tiden. Har mailat henne och lämnat meddelande på deras telefonsvarare. Hoppas de hör av sig för jag vill inte vänta till min läkartid nästa onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback