Solen skiner, alla barnen e glada :)

Igår skulle jag varit ut med jobbet och ätit på casa Nova och firat att det gick bra för oss i senaste tävlingen, men jag orkade inte. Lite ledsen för det. Var hemma på dagen och tog det väldigt lugnt. Gick på en mini-promenad och städade lite, sen fick jag lägga mig. Bäcknet klarar inte så mkt innan jag måste lägga mig och avlasta.
På kvällen kom några vänner och vi åt tacos, jag satt mest och tittade på när de spelade och drack, ingen jätteenergi men de förstod så d var lugnt. Men gud vad sugen på öl jag var...suck. letade efter glutenfri alkoholfri öl på i-net men jag hittade bara lättöl, men det ska ju gå bra att ta någon lättöl, men jag hade velat ha alkoholfri. Jag älskar öl så det e lite jobbigt att kag inte kan dricka det, inte för att jag saknar alkoholen utan smaken av en kall öl.

Idag så var det underbart väder så jag väckte D vid 9 han fick sova i annat rum för han stank alkohol när kom inramlandes vid 4 imorse. Sen åt vi frukost och var ute ett tag, fixade lite i rabatterna, hängde lite tvätt, fick ut utemöblerna, vädrade sängkläder, upp med saker på vinden...så skönt att göra vårsaker :) Fick vila lite sen.

Kaffebryggaren har gått varm, kommit en del vänner förbi. Tur att jag bakade en kladdkaka imorse, kände på mig att det var fikaväder.

Nu e jag ganska trött, ska vila lite igen och sen ska vi nog hem till svåger F och L. Alltid kul att träffa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback