Sömnsvårigheter

Hade så ont i bäckenet igår att jag inte klarade att sitta i soffan och titta på filmen. Killarna hade hyrt  Sicko av Michael Moore. Orkade med en halvtimme av skruvandes för att hitta en position som gick bra inan jag gav upp, gick inte att stå heller så jag gick och la mig i sängen, på sidan, med en kudde under magen och en mellan benen. Låg och läste i nya Vi föräldrar en stund innan jag somnade. Vaknade vid 01, hittade D sovandes framför Tv´n. Sen sov jag av och till fram till 4 när jag inte orkade längre. E jobbigt att bara kunna ligga i en position + att halsbrännan började kännas av och jag hade börjat hosta. Vilken natt.
Jag kravlade mig ut till soffan och la mig där och läste i hopp om att kunna somna om...nu är kl.6.30 och jag e fortfarande vaken :(
Börjat bli ljust ute och då har min hjärna svårt att förstå att man kan sova.
Tagit medicin för halsbränna och slemlösande för hostan, hoppas att dagen blir bättre. Kanske kan sova en stund lite senare.


Kommentarer
Postat av: Jenny (Pias syrra)

Halloj där.

Hörde av min syster att du ligger bara ngn vecka bakom mig i graviditeten :)

Hoppas allt är bra med dig :)
Här är det bra, knallar på med denna härliga foglossning och ischias å hlasbränna. Men min bäste vän är numer LOSEC MUPS !!! :)

Mvh
Jenny :)

Postat av: Jess

Hej Jenny!
ja, vi ska ha bebis nära varandra :)
Ja, fy för alla krämpor graviditeten för med sig. Men på något sätt känns det ändå bra :)

Lycka till!

2008-04-06 @ 20:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback