2 små kompisar

Neo är mkt större än Hugo trots att han bara är 6 dagar äldre.
Kanke inte syns så väl på bilderna, men Hugo kändes så liten och lätt som en fjäder trots att det bara skiljer 0,5kg. Men den lilla skillnaden gjorde väldigt mkt när de är så små.
Så roligt att vi är så många som fått barn samtidigt. Det är ju även lilla Noah som bor mittemot, han är lite drygt 2 månader äldre än dessa och sen Hugos kusin Amanda som är 1 månad äldre. Vi mammor och barn ska försöka hitta på lite bus framöver med våra små liv. Sen är det massa fler barn runtomkring som är födda iår så vi kommer ha kul på Kyrkis och babysim fram i höst.



Jag har fortfarande en hel del att gå ner från graviditeten. Längtar tills jag får börja träna igen. Ska även försöka få bort mitt godis/choklad/kaka-sug som jag lagt till med. Jag och D ska försöka lägga om dieten från och med idag.
Önska oss lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ni är bara för underbara. Jag älskar Er. Puss till Neo.

Kram Farmor

2008-08-19 @ 09:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback