Vart tog sommaren vägen...?

Tiden går så fort, idag var Davids semester slut,  veckor har gått. Det betyder att Neo är 4v, blir en månad på onsdag. Vart tar tiden vägen...? Tur att D har 2v pappadagar att ta ut så att han är hemma ett tag till. Vi har inte hunnit göra så mkt tillsammans. Mest shoping och turer hem till nära och kära men jag skulle vilja att vi gjorde något mer. Få se om vi kommer på något kul att hitta på.

På onsdag kommer mina föräldrar hem från Spanien så på torsdag och fredag får vi besök av dem, det ska bli kul. Man blir nog aldrig för stor för att sakna sina päron. Hoppas att Neo känner så oxå sen.

Ikväll skrämde han mig rejält. Han har varit lite gnällig och jag gav honom bröstet för dte brukar lugna honom och han åt och åt, men började gnälla igen och jag lyfte honom för att rapa honom och då spydde han lite som vanligt (gör han alltid när han ätit) och sen höll jag honom framför mig och då tokspydde han, trodde inte att så små kunde ha så mkt i magen. Det var som hon tjejen i "Sjätte Sinnet" som blir förgiftad av sin mamma. Det stod som en fontän ut mun på honom och hela jag och han, kuddar och golv var fullt. Neo blev lite chockad och vart knäpptyst så jag trodde att han slutat andas. Så klart satt D på toa och kunde inte komma på en stund. Det löste sig och allt blev frid och fröjd men jag vart lite stirrig en stund. Sen fick Neo bada i handfatet, det gillar han.

Tidigare idag så var prästen på besök för att gå igenom dopet. Det kommer nog bli jättebra, kändes riktigt bra när vi gick igenom "manuset". Trodde att det bara var prästen som pratade men jag och D kommer vara delaktiga och sen har vi farmor som ska läsa ett stycke (har vi tänkt, inte frågat än) och faster som ska sjunga en sång och M som ska sjunga 3 sånger varav O ska spela gitarr till 2 av dem. Känns riktigt bra! Vi åkte hem till dem efteråt för att gå igenom låtarna och dubbelkolla så att de verkligen ville vara med. Tycker så mkt om att åka till dem. Hoppas inte att vi kommer för ofta...



"If I don´t sleep nobody sleeps..." stämde väldigt bra inatt, så den pyjamas får han nog inte ha på sig igen ;)
Tänk om han alltid var lika lugn som på bilden under, men det kanske skulle bli tråkigt...

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Inte kommer ni för ofta, det är bara kul. Fast ni får ta det som det är:O)



Snart kanske jag kan låna honom:O)

Postat av: Jess

Vore toppen om du ville låna honom en stund så att jag och D kan få en stund tillsammans.

2008-08-12 @ 08:15:13
Postat av: Faster nr 2

Han är verkligen söt som socker :) Ska bli kul att se er på fredag! Har ni fått någon tid för dopet ännu?

Kram från oss i stan

2008-08-12 @ 15:12:21
URL: http://www.lakritspistolen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback