Andra advent

Idag har jag "julat" massor.
Började dagen med att göra knäck sen kom underbara lilla/stora Karolina och vi gjorde pepparkakshus. Det blev jättefint! Och roligt hade vi, iaf jag:) När vi var klara myste vi på soffan med pepparkakor och julmust.

Kl.15 var det dax att bege sig till skogen och tomtens hus. Hela Willmans-släkten med respektive släkter var på plats. Se bild på
svägerskans blogg.Började med glögg, korvgrillning och mingling. Sen gick vi allihopa i skenet av marshaller ovh div ficklampor till "teomtens hus". Tomten var fenomenal och barnen var överlyckliga. De fick lämna sina önskelistor och fick paket och tomtebloss.
Mina föräldrar, syrran och Andreas var oxå med och de stannade efteråt på fika. Pepparkakor med ädelmjukost, saffransbullar, knäck, glögg och kaffe. Mums!

Nu ligger jag och Neo på soffan och väntar på att D ska komma hem från spelningen, sen ska vi börja med Neos sovrutiner. Håll tummar och allt annat ni kan komma på för vi kommer behöva det ikväll. Ser inte fram emot att låta honom ligga och skrika, gör ont i mig bara att tänka på det, men det ska jag inte visa. Måste va bestämd! Kommer sakna att ha honom i sängen, älskar att ha hans lilla varma kropp bredvid mig, vakna av att han pratar på morgonen, men jag gillar inte att amma honom hela nätterna eller att ingen annan än jag kan få honom att sova för natten.

Önska oss lycka till!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback