BVC

Idag var vi på 5 månaderskontroll, eller ja månadens vägning och mätning.

Neo blev ju 5 månader i lördags och jag tycker att det är roligt att jämföra hur mkt han växer varje månad. Det har börjat plana ut lite nu. 1,5 cm och 560gram sen förra månaden.
Han väger nu 8670g och är 67,5cm.
Sköterskan tyckte att han satt bra oxå. Han e så duktig min lilla skatt.

Nästa gång är det dax för 6-mån sprutan och den 2:a extrasprutan, som då kommer va gratis. Nu kostar den 500kr men inte efter årsskiftet.

Nu ska vi till Grums för 2:a gången idag, badtime!!! Mamma och syrran ska med oxå. De vill oxå gosa med honom i vattnet. Var in på leksaksaffären förut och köpte en badring/stol till honom. Den ska vi prova. Han har en ring sen tidigare men det stödjer honom inte så mkt.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej :)

kul att du tittade in i min blogg. :) hur är det med er? kram

2008-12-15 @ 21:54:27
Postat av: Sandra

Så stor han är Neo. Å duktig! Tack för alla dina fina kommentarer.

Video var det ja. Jag har själv fått det förklarat för mej, men jag fattade inte så bra. Så jag hittade den här sidan:
http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

Den tyckte jag var jättebra. Kolla det. Hojta till om det inte funkar:) Kram på er

2008-12-16 @ 23:36:38
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback