Dagen efter

Igår var det fest, vill jag lova.
Tur att vi lämnade älsklingen i K-d. Men nu saknar jag honom så det värker i kroppen.
Det är det värsta känslan som finns, att va ifrån min lilla räv.

Jag tog det lugnt igår, en 2,8 och 2 st 3,5 :) Fick sällskap av Malin och Therese, vi hade jättetrevligt, och tur att 2 töser ville umgås med mig för jag är ingen pokerspelare. 10 killar kom tror jag, och de spelade poker hela natten och drack en hel del...ljudnivån var hög när jag bestämde mig för att sova, kl.01, fick ta öronproppar + att kära D höll musiken nere och jag tror att han skickade ut dem i uterummet. Ville ta vara på att sova nu när Neo var borta.
Sov till 8.30 så jag blev väckt av sms, en kompis som var ledsen. Väckte D och var vaken 1h tror jag, satte på Musses Jul och somande ganska snabbt och sov till 12 då mamma ringde. Neo hade det bra, skönt. Vi gick upp, gjorde kaffe med choklad, mintdroppar och grädde i, mums och tittade på Musses Jul, den var så bra. Magnus och brorsan sov här oxå.
Nu pratar de om hockey på dammen, jag skulle nog vilja ta en promenad. Men vi ska åka till K-d om 2-3 timmar på middag hos m&p och svärföräldrarna ska med, så får se vad som hinns med. Är inte bakis men seg i kroppen, tror jag sov för mkt kanske.

Imorgon kommer min älskade vän Annika, Neos gudmor, och André till Sverige. Längtar så efter dem! Hoppas vi hinner ses massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback