Juligt

Dan före dan före doppardan...
snart kommer han, tomten!!!
Jag älskar julen, det är den mysigaste tiden på året. Mörkt ute och alla ljus som är tända i husen.

Vi har precis pyntat klart granen så nu känns det som jul, blir så mysigt sken av ljusen i granen och adventsljusstakarna, inte så hårt som taklampor.


Mycket guldglitter, guld och röda kulor, röda istappar och guldglittriga "snöflingor".

Har oxå gjort några blomdekorationer.



Igår packade jag in paket fram till 01, sen var jag trött och mör i kroppen. Hade några kvar som jag fixade imorse och nu ligger de packade i olika kassar.



Neo är förkyld igen...så det blev inget bad idag tyvärr. Brorsan blev besviken, och jag med. Så typiskt. Men det är itne bra för honom att bada när han är förkyld. Han har varit täppt i näsan i några dagar och nyst och idag har han varit hängig oxå, velat va i famnen hela dagen och inte fått ro att sova tills D tog honom på promenad för då sov han i nästan 4h innan vi väckte honom.


Jocke kom hem idag oxå, han och Malin e på väg från Landvetter nu, kommer nog inte ses ikväll men imorgon innan vi ska till K-d hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anette

Så mysigt ni har det!

God Jul till hela familjen, så hoppas jag vi hinner ses i mellandagarna!

Kram

2008-12-23 @ 12:01:17
Postat av: annika

God jul !!! Jag har borjat blogga igen...och denna gangen har jag all tid i varlden!!

saknar er och vi ses snart.. helt underbart julkort forresten!!! tack o bock! pussa alla fran mig!! puss

Postat av: Lotta

Go Jul på er! Speciell puss till fasters goding!

2008-12-23 @ 22:15:10
URL: http://www.landsronningen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback