Kvällsrutinerna

För er som följer Neos "drama" för att lära sig somna själv så kan jag tillägga att han somnade på bara några minuter ikväll. Låg först vaken i någon minut sen grät han i 2-3min innan jag gick in, gav honom tutten, han blev tyst och var tyst i ca5min då kikade jag så att han inte hade täcket över huvudet eller något, men han lekte då och när han såg mig så skrek han lite i 2 min sen fick han tutten och somnade direkt och har sovit sen dess. Så skönt!

Han fick havregrynsgröt med lite mjölk och lite äppelmos ikväll igen och han älskar det. Han gapar efter skeden oh mumsar i sig, spottade inte ut någonting, men lite ramlar ju ut.

Det här går som en glans. Fortfarande så tar jag honom till oss när an vaknar på natten och då vill han äta men det blir bara då och när D går upp, för då vaknar han. Det ska bli intressant att se hur det blir nu när D inte ska upp 5.30 på ett tag.

Davids band, kanske heter de "Hotwood Hangovers", repar ikväll. Ikväll är även Robert med, sångaren, och han har skrivit text, så de gör en demo. Ska bli väldigt kul att höra imorgon. Snart ska jag gå och sova, D blir nog sen men det unnar jag honom. SÅ kul att han har några att lira med igen.

Något annat kul är att Thåström kommer till K-d den 4/4 så då ska jag dit, var det nu blir. Antar att det är på Nöjes som förra gången. D sa att hans syrra Jenny oxå gillar honom så jag kollade om hon ville följa med, så det verkar som att vi ska gå, men jag går även om ingen följer med. Jag älskar Thåström, han har så underbar röst och är så sexig...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror nog vi kan bli fler än så, vore ju kul att åka flera stycken! Så skönt att det går bra med sovdramat ;-)

Hade varit kul å vara med hos Lotta, men Albin är hos sin pappa och jag jobbar hela helgen...

Kram på er!

Postat av: Jess

Jenny: Ja det vore jättekul. Ju fler desta roligare. Synd att ni inte va med för det var jättetrevligt, men det blir fler gånger, nästa helg kanske om det e lika fint väder.

kram

2008-12-13 @ 23:06:27
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback