Arbetsdagen lider mot sitt slut...

Nu närmar det sig slutet av min första arbetsdag efter sjukskrivningen.
Det har gått relativt bra. Har knappt känt av huvudvärken, jätteskönt. Det som varit lite svårt var att sätta sig in i alla kampanjer och att komma ihåg allt, var ju ett tag sen + att jag e ganska ny.
Men det var väldigt roligt att träffa alla arbetskamrater, speciellt A som ska ha barn samtidigt som oss. Hon hjälpte mig att ställa in datorn så att den inte ska vara så stark.
A´s bebsiskula var så liten och fin, syntes klart men jag ser ut som en jätte bredvid henne :) men men jag e inte ledsen för det :)

Vår chef hade varit jättegullig och gett oss små hjärtskålar med geléhallon och romerska bågar i samt en liten lapp. Verkligen uppskattat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback