Dagen går mot sitt slut

Snart är jobbdagen över, e så otroligt ikväll. Brukar aldrig vara segt att jobba kväl, telefonen brukar gå varm, spec på måndagar. Men inte idag...tiden bara segar sig fram...suck

och jag som ska handla på vägen hem, inte för att det går ofrtare om jag har mkt att göra på jobbet, men det känns osm det är mkt senare nu och då e jag inte alls sugen på att hansla men kylskåpet, skafferiet och frysen gapar tomt...inte eg tomt för jag har en massa basproduktr men inga huvudingredienser eller frukost. Hatar att handla när jag e trött och hungrig, vilket jag kan bocka för ganska ofta nu för tiden ;)

Haft huvudvärk idag igen, men bara i några timmar, måste nog skylla på dataskärmen iaf, för i helgen gick det hur bra som helst. Ingen stress under helgen heller, gjorde bara saker som föll oss in.

Pratade med A som ska ha barn samtidigt som oss, blir en pojk, hoppas vi får det oxå. Vill gärna ha en pojk, kanske illa att säga så men jag har alltid velat ha en storbror så det vore roligt med en pojk först + att det e roligt om vi får samma. Men får en liten tjej blir jag lika glad, finns så söta klänningar till tjejer och ankstjärt-trosor + att lilla L och T e så underbara. Vet att D vill ha en liten T, som brorsan fast en Tyra då så klart :)

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Blir nog bra med vilket som, ska du se, var kön och var ålder... har sin tjusning och sina problem ;p

2008-02-19 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback