Hoppop

Har fått en alldeles underbar skötväska av min kära mamma.
Det är en skötväska och matstol i ett.
Supersmidigt att alltid ha med en matstol, som kan fästas på alla stolar, då behöver man aldrig fundera på det. Enda nackdelen är väl att barnet kan hamna lite lågt på en del ställen, men jag behöver inte ha pyret i knät jämt :)

Finns även ganska mkt plats för andra prylar, kan tänka mig att jag kommer ha med ett överflöd, vet ju hur min handväska ser ut. Så det är bra att den inte e alltför stor så att jag får med onödiga saker :)

91278-13391278-135
91278-135

Inköpt på Babyshop på Söder, Sthlm.

Det enda som inte är ultimat är att min vagn är röd med svarta och beiga detaljer medans
skötväskan är svart, med foder i brunt och beiga blommor.
Det är ju inte den ultimata färgen direkt och jag funderade på att byta till svart men sen kom jag på att
barn är ganska duktiga på kladda och att allt syns på svart.
Så det blir nog bra iaf.
Drog ut vagnen i solen igår med väskan hängandes på styret och det såg helt ok ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback