Mkt choklad blev det igår...

Igårkväll en riktig myskväll, läs svullarkväll :)
Jag som skrutit med att jag inte är så sugen på godis längre...kunde inte stå för det igår...
köpte med 2 stora chokladkakor hem, som jag bröt upp i bitar i en skål, som vi åt upp...och jag mådde så dåligt, kunde inte röra mig på timmar, tur att vi tittade på en film :)
...som jag somnade till, missade slutet som vanligt.
Men det var skönt att bara va jag och D.

På väg hem från jobbet igår åkte jag förbi syrran och lånade några avsnitt av Grey´s Anatomy, orkade ju som sagt inte se de sista, förra säsongen. D var morgontrött så jag hann se de avsnitten innan jag väckte honom och vi å frukost. Skönt med helg och inga planer. Vet inte när vi hade det så sist. Vi planerar alltid så mkt för att få ut så mkt som möjligt av helgen. Men denna ska vi bara va. Ska nog ta en promenad, fint väder ute, synd att det är disigt annars hade det varit underbart, kallt men solen syns iaf :) Ska nog bära in några kassar ved, vedhyllar gapar tom, men jag få rju inte bära så jag får stå och peka till D, det e lite kul :) Sen vill jag flytta datarummet oxå...och ikväll blir det pokerkväll på grabbarna, jag ka nog se Melodifestivalen.

Melodifestivalen, fattar inte varför jag tittar eg. Jag har alltid, så långt jag kan minnas, sett fram emot detta evenemang. Men de sista åren har jag blivit så besviken. Vet inte om jag kanske helt ändrat smak eller så är det inte samma sak som förut, men jag ska iaf lida mig igenom det, för "det var ju så bra förr och det kanske är bra denna gång". A ska komma ikväll oxå och hålla mig sällskap, blir för mkt testosteron annars ;)

Nu ska jag gå och krama min kärlek som sitter och spelar på gitarren, älskar när han spelar, e så tyst annars å han spelar så bra. Vill att bebisen ska känna igen hans spelande när han/hon kommer ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback