Ska bli mamma

I början av november började jag jobba på Telia, kundtjänst. Hann inte gå mer än 1,5 på utbildnngen då jag började må dåligt. Vad kan detta vara, magsjuk utan att spy...utan att känna mig sjuk. Förstod ingenting. Väntade några dagar sen ringde jag sjukupplysningen, fick frågan - Är du gravid ? :) Så klart jag var visade det sig nästa morgon när jag tog fram stickan :)

Det var iofs lite halvplanerat men jag hade väntat mig att det skulle ta ett tag. Så skönt att veta att allt fungerar som det ska. Och vilken otrolig känsla att bli mamma! Det var lite svårt att ta till sig allt i början, men så smått började det smyga på och nu är jag rund och magen och väldigt lycklig.

Förra veckan var vi på ultraljud, det var det mest fantastiska jag varit med om. Tårarna rullade ner längs kinderna, det går inte att förklara eller förbereda sig för. Det måste upplevas!!! Vi fick så klart med oss en bild hem på vårt mirakel...

Bäbis

Längtar tills han/hon vill komma ut!!! Beräknat 8 juli.
Det känns lite som en kille men jag har eg ingen aning...och det spelar absolut ingen roll. Föds så mkt flickor runt omkring så någon borde ju få en pojk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback